Víte, na co se jako první podíváte při výběru společnosti, která vám má pomoci s marketingem, reklamami, vývojem apod.? Většina lidí se jako první podívá na cenu služeb. To je ovšem velmi zavádějící údaj. Někomu totiž trvá produkce jednoduchého banneru pár minut a někomu několik hodin. Podle ceny byste je proto posuzovat neměli. Podle čeho si ale vybrat?
Kompletní tým
Naprosto dokonalé je, když od jednoho dodavatele získáte všechny služby. Proto je dobré se dívat na to, zda má pro všechny potřebné úkony zaměstnance. Kompletní interní tým agentury zajistí rychlejší komunikaci a řešení problémů. Vše hlídá jeden člověk a vy se tak nemusíte téměř o nic starat. Vše je rychlejší, jednodušší a efektivnější.
Hlídejte proto, zda mají své vývojáře, programátory, kodéry, copywritery i grafiky. Všechny pracovníky nemusí pracovat přímo interně pro firmu. Mnoho z nich mohou být také externí odborníci. Důležité ovšem je, že se řídí pokyny nadřízených a záleží jim na vašem úspěchu.
Bohaté zkušenosti s nejrůznějšími projekty
Každý chce zkušenou společnost. To je jasné. Kromě referencí je dobré se také přesvědčit, zda pracovali na menších i větších projektech. Podle toho poznáte, zda jsou flexibilní a dokáží se přizpůsobit vašim požadavkům.
Přítomnost projektového manažera
Tato osoba je velice důležitá, protože jeho činnost je časově extrémně náročná. Manažer je zodpovědný za kvalitu všech výstupů. To znamená kompletně za všechno, co se na stránku vytvoří, změní a publikuje. V případě, že ho nevyužijete, budete to muset dělat sami. Delegujete tak část vlastních pravomocí a povinností na něj.
Zajistí kompletní servis
Full service znamená, že společnost dokáže zajistit proces od vývoje a tvorby webu, zajištění SEO, PPC a ostatního marketingu. Tvorba samotné stránky, grafika i kompletní propagace je pouze na nich. Pokud budou úspěšní, zajisté to během několika týdnů či měsíců poznáte na výsledcích.